dijous, 22 de febrer del 2018

M'he vomitat a mi mateix




Avui m’he despertat amb aquesta frase al cap: “M’he vomitat a mi mateix”. No es tractava d’una imatge provinent d’un somni recent, sinó d’aquest conjunt exacte de paraules. Es tractaria, doncs, d’una escriptura morfeica, ja que hauria estat elaborada durant el somni. Però daquesta frase, pel fet de revelar-se’m com a tal, no en visualitzo, d’entrada, la seva plasmació material. Aleshores, en el període perimorfeic que hi ha entre el moment de despertar i el de llevar-me, imagino la manera de traslladar-la a un format gràfic i delaborar-la conceptualment.

M'he vomitat a mi mateix.


El jo regurgita
dentadura mecànica
hidràulica
es menja la seva carn
desfeta
bassal informe
de l’allò.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada