dimarts, 16 de gener del 2018

retalls de somis (16/01/18)



una casa rural 
hi ha d’altra gent 
jo no sé què hi faig 
em preocupa trobar el meu lloc 
el sentit de ser-hi 
com hi he anat a parar i per què 
ningú no respon sobre això 
estic perdut però tot plegat algú em dona un feix de bitllets de cinquanta euros i em diu ves a portar-los on tenim la caixa i hi vaig perquè d’alguna manera sé que la caixa el lloc on guarden els diners en aquella comunitat és a sobre d’una gran taula que hi ha al menjador-cuina al centre d’aquesta taula hi ha una pila de bitllets sobre la qual diposito el feix que m’han donat compto que són 850 euros els deixo allí i surto d’aquella estança pensant que potser es tracta d’una prova que volen veure si poden confiar en mi si deixaré la quantitat íntegra que m’han donat o si faré algun tripijoc però no n’estic segur ja que la gent d’aquest lloc no sembla preocupar-se gaire dels diners ni ningú et pressiona perquè facis res i em sento perdut perquè estic convençut que si no trobo la meva ocupació em faran fora 
em poso a escombrar 
faig neteja 
veig persones que fan la bugada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada